Tijdens de Kick off bijeenkomst werd een demo gegeven van de APP waarmee schadebehandelaren en of belangenbehartigers op een zeer eenvoudige en klantvriendelijke wijze slachtofffers / verzekeraars en hun belangenbehartigers alsmede deskundigen datum voorstellen kunnen doen voor een gezamenlijk overleg aan tafel bij Het Letselhuis.
Het Letselhuis in de pers !
*bron: http://www.schade-media.nl/Public/Magazine/Nieuwsbrief/Nieuwsbericht.aspx?id=24862256-bd8f-4b82-95aa-ff73f112f00f
De partners van de diverse kamers van Het Letselhuis komen bij elkaar om onderling kennis te delen. Het Letselhuis is een lerende organisatie die een belangrijke rol te vervullen heeft bij de verbetering van het letselschadeproces vooral in de langerlopende zaken aldus Wytze de Vries, lid van het bestuur / de klankbord groep. Er is nog veel tijdwinst in deze zaken te behalen door over bedrijfsgrenzen heen en gelijktijdig met elkaar de beste deskundigen aan tafel te vragen die als ondersteuners voor de belangenbehartigers/ advocaten en verzekeraars / experts nodig zijn om letsel en AOV zaken sneller op te lossen. Een schadebehandelingsproces verandert zo van een langdurig schriftelijk proces weer in een persoonlijk mensgericht proces waarbij het slachtoffer daadwerkelijk centraal kan staan. In alle zaken die na 20 maanden niet geregeld zijn bepleiten De Vries en Kamminga een bezoek aan Het Letselhuis om samen aan tafel te komen en onder deskundige begeleiding concreet afspraken te maken wat er wanneer door wie moet gebeuren om deze zaken binnen de af te spreken tijd tot een oplossing te brengen.
De Mediationkamer heeft een intervisie ontbijtsessie op 22 maart aanstaande.